Oj då

Oj då, den här bloggen hade jag nästan glömt av. Sitter och lyssnar på Tom Waits, dricker en cider och röker en cigg. idag är det nyårsafton. Och jag orkar inte bry mig. Ska hem till Linnea snart, bara jag och hon. Och dricka mig full.

Jag vet inte vad det är med mig. Nu är jag exakt som förra året, ledsen hela tiden och sånt. Men förra året visade det sig att jag var gravid. Och jag gjorde abort och satte in en spiral så det kan jag ju inte vara nu. Men mitt mood är helt galet och jag känner mig jätte konstig. Fattar ingenting. Jag orkar inte ens lägga ner energi för att förstå någonting.

Det senaste året har varit helt absurt. Staf gjorde slut. Det var nästan döden. Jag har aldrig varit så ledsen i hela mitt liv, jag ville inte leva. Jag tappade massor i vikt (som jag nu har gått upp igen nästan- DUMMA BELLA) och jag grät hela tiden. Jag var i ett riktigt dåligt skick. Och jag var nära att lägga in mig igen. Men det gjorde jag inte. Nu är jag och Staf tillsammans igen men jag bor inte längre ihop med honom. Nu bor jag med två killar som jag inte tycker speciellt mycket om. Och jag bara väntar på att kunna få flytta till en egen lägenhet. Jag och Staf har det bättre nu, vi bråkar inte lika mycket längre och sånt. Jag var på Peace and Love. Det var tråkigt. För en månadsen var jag med Linnea i Ayia Napa. Det var sjukt roligt. Roligaste resan jag varit på.. Gjorde en tatuering i förrgår. Ska fyllas i den 16 januari. Sagt upp mig från jobbet. Sökt en kockskola som jag börjar den 9 januari.

Jag tänkte att jag skulle göra ett grav-test iaf och titta. För säkerhetens skull. För jag är inte mig själv alls..

Nu ska jag halsa min cider och ringa taxi. Happy fucking new year to ya'll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0