Godmorgon!

Godmorgon, vaknade av att jag låg och skakade och jag ställde alarmet på den välbehöva funktionen snooze, drog täcket över ansiktet och somnade om. Varför ska det jämt vara så kallt i detta skitlandet? Jag vill ha 30 grader varmt och sol sol sol.
Det var som sagt jobbigt att ta sig upp idag, tror egentligen inte det har med att det är kallt ute att göra utan jag bara orkar inte. Min kropp är helt slut. Jag har varit iväg hela sommaren och bara varit hemma i 1 vecka och sedan skolan började har jag kämpat som fan på dagarna och rest till Helsingborg på helgerna. Inte varit hemma alls och det tär lite på mig. I helgen ska Staf åka Findlandsfärjan med sitt jobb och gå på konferenser så jag är "ledig". Ska bli skönt. Aimee, en vän, kommer hem till mig på lördag och vi ska ha girl-night och dricka vin och snacka skit. Ska bli underbart. Och idag är det antagligen sista dagen i skolan denna veckan eftersom det är sista veckan det är dessa kurserna. Vi har bara haft två men det har varit 100 poängskurser på 6 veckor. Så det har varit intensivt om man säger så.. Gjorde klart sista uppgiften igår. Hurra för mig!

Jag har druckigt kaffe nu, jag måste sluta med mjölk i kaffet igen för en dl mjölk innehåller ju ca 40 kcal och de är helt onödiga. Jag menar, jag var vegan i nästan 5 år och då drack jag utan mjölk och tyckte det var lika gott. Så det borde inte vara några problem.. Jag slutar 14 idag så jag har inte med mig nån mat (det har jag aldrig, inte ens om vi slutar 16). Men det kommer vara lite kämpigt idag eftersom alla ska ha med sig fika och jag ska inte äta det och är man hungrig är det såklart svårt att motstå. Men som den bilden jag la in inatt: Nothing taste as good as thin feels. Och det måste jag tänka på. I can do it.

idag ska jag träffa en vän från Orana. och det ska bli kul, att inte bara stta hemma själv jämt, det är ganska jobbigt lixom. Ensamheten är min fiende och den äter upp mig inifrån allt för ofta. Och imorgon ska jag träffa Sandra, en gammal vän som jag har tappat kontakten lite med de senaste året. Vi var jävligt tajta innan, men inte nu längre. Tråkigt. Hon kanske vill ha filmkväll med mig och sleepover? Jag är ju ledig på torsdag också. Socmöte på eftermiddagen dock, men det spelar ju ingen roll.. Lite nervös inför socmötet. Men det ska nog gå bra. Rädd att TerapeutTherese ska berätta om sexmissbruket och ätstörningen och att de ska bli arga på mig. Men då får det vara så lixom, jag orkar inte bry mig. de måste ju veta annars blir de arga på therese.

Nej, nu måste jag till skolan. Ha en bra dag allihopa. Och jag hoppas min dag går okej. Suck. Kisses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0