Fet och ful

Usch vad jag har tråkigt. Men inte mycket jag kan göra åt saken eftersom jag inte har några vänner här och inga att umgås med. Jag var uppe tidigt idag för min tvättid började 7 sedan var Orana här och checkade läget. Sen har jag mest sprungit upp och ner till tvättstugan och nu sitter jag själv och känner mig tom. Jag skulle träffa Sandra idag men hon har inte hört av sig.. Jag har inga pengar men har skickat sms från www.smsme.se (gratis sms alla!), jag har ringt till mamma så mamma ringde henne och skickade sms hon med. jag börjar undra varför hon inte hör av sig, det var hennes idé att vi skulle träffas idag. Dåligt. Men jag är också lite orolig om det hänt något.. hon har varit lite vild på senaste tiden.

Jaha, just nu vattnas det i min mun. Jag är hungrig. Igår var jag så jääävlia dålig. Jag fick damp och gjorde lite pulvermos och åt. Sedan fick jag världens ångest och spydde upp det och gick ut för att gå i 45 minuter. Idag får jag bara inte äta mer än vad jag har bestämt. Jag ska äta det som jag har sagt att jag ska äta. Inte en tugga mer. Men just nu är det ganska svårt att låta bli.. Jag får hela tiden distrahera mig och göra annat.. Som att flytta runt på lite tavlor, ta en cigg mm.. Ska gå iväg och köpa mer cigg nu snart. Sedan vid klockan 16 så ska jag äta mitt första mål. Buljong och en halv tonfiskburk och sedan en kopp te. Det kommer jag nog bli mätt på.
Jag kollade på mig själv i spegeln idag. Fy fan säger jag bara. fy fan. Hur kan man vara så jävla ful? hur kan man vara så jävla fet? Jag förstår faktiskt inte alls. Fettet bara väller ut på låren, rumpan, vadera, MAGEN, överarmarna och vid nacken. Så jävla pinsamt. Jag fattar varför inte sandra ringer mig, vem vill vara med någon som är så fet och äcklig? Usch.

Nu blir det promenad till OK Q8 för cigginköp. puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0