Ändrade planer

Hej! Ännu en dag i skolan avklarad och den sista för denna veckan. Jag är ganska ledsen just nu eftersom det jag hade planerat i eftermiddag inte blev av så jag sitter åter igen ensam i in fucking lägenhet och hatar det. Allt är ranas fel. De ringde och sa att jag skulle träffa dem klockan 15 och jag sa att jag hade planerat med Anna. Då sa de att det var stryket ur hennes schema så det skulle inte bli av.. men ingen hade sagt något till mig. Svin. Sedan träffade jag dem och då höll det på med maten hela tiden.. "varför äter du inte?" "Du blir smalare och smalare" "Vi är oroliga för dig" etc etc.. SUCK. Skiter väl jag i. Deras så kallade "oro" bottnar inte i att de är oroliga för mig utan att de är oroliga att jag inte kan bo kvar på Orana och där med förlorar de pengar. DET är vad allting handlar om.

jag orkar inte skriva mer, ska gå och vila.. Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0