Andas varma vindar mot min hals

Hej, fy vad trött jag är idag också. Och ont överallt, vet inte varför.
Jag hade socmöte igår, det gick inte alls bra. Inte alls. Eller jo, om man ska se det positiva så ska de forsätta ge mig pengar iaf. Men mindre och jag får knappt ihop det som det är nu. Sedan ska jag inte ha samtal med min terapeut längre heller. Kanske ska få ha kontakt med Utslussteamet 1 timma i veckan. men vafan? De är bara behandlingspedagoger och jag behöver en terapeut eller psykolog. Och det känns inte kul att gå tillbaka till psykiatriska öppenmottagningen. Och så kostar det pengar som jag inte komemr ha. AAH! Pengarsituationen är den svåra. Jag kommer få hyran betald och sedan 3300 i månaden. Och jag har räkningar på 1000 så det blir ju 2300 kvar, sedan så röker jag för ca 1000 i månaden då blir det 1300 kvar. 400 går till mat i månaden då är det 900. Sedan mediciner+ läkarsamtal 300 ca. 600 kvar till kläder, resor, nöjen mm i månaden. Fy vad kul. Jag komemr inte klara det. Ett av mina problem är också att hålla i pengar. Jag får pengar på tisdagar och de brukar vara slut på fre, lör. Och det är ändå 1000 kr. Jag suger. och får pengar varje vecka för att om de skulle ta slut så kommer det nya på bara några dagar. Får jag då 3300 samma dag.. Det kommer aldrig gå. Aldrig. STRESS
Jag kan inte sluta röka heller, jag vet att det går mycket pengar till det. Men jag kan inte Jag blir helt galen och arg och ledsen och "Bella 16 år" när jag inte röker.

Så igår var ingen bra dag alls. men det kommer säkert lösa sig alltihop. Pratade lite med älskade Staf igår och när jag tänker på oss och hur mycket jag älskar honom så känns det som allt fixar sig tillslut. Och det gör det säkerligen.

Jag orkar inte ens skriva något om matsituationen. Den är fucked-up och alla bara tjatar på mig och min mamma säger hela tiden att jag måste motionera att jag måste träna mer att jag måste göra det och det. Hon har alltid klagat på mig, sagt att jag är stor och den största i familjen, att jag äter mest av alla, att jag ser gravid ut mm. Men egentligen är det hon som inte är nöjd med sin kropp och tar ut det på mig. Jag vet att hon tycker att hon själv är jätte tjock men hon är skit smal. verkligen skit smal. Och jag är blivit "offret" för hennes ätstörning. Skit samma. Pallar inte ens tänka på det.

Idag ska jag träffa en gamal kompis från orana, det ska bli kul för vi har inte träffats på väldigt länge. Så nu ska jag ta mig i kragen och göra mig iordning. Puss på er :* Kommer lite bilder på mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0