Kort inlägg

Hej alla som läser min blogg!

SUCK, så var det tisdag.. Igen. Me det gå sakta framåt. I fredags fyllde jag 19 år. Så nu är jag gammal. Fast inte jätte. Staf, mamma och Sandra var här. Det var stelt till en början men sedan när några glas vin hade åkt ner så var det helt okej. Hoppas de hade trevligt i.af. Jag fick en cykel, en tavla, en film, plattång av mamma (och moster Ulla som gjort tavlan). En epilator, en noshörning och ett ritat kort av Staf och trosor av Sandra. Myspys. Och 700 kr av mormor och morfar. <3
Jag blev full iaf och hade kul:)
Sedan stannade Staf tills på söndagen och på lördagen var det bara slappedag men pizza (på en överseriös resturang) och film. Mamma åkte igår morse. Fin födelsedagshelg och jag mådde hyffsat bra.

Jag orkar typ inte skriva något om mitt mpende just nu. Känns jobbigt. Så jag hoppar det idag.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0