Tomhet och känslofylld

ÅHHHHH! jag hade skrivit ett jätte långt inlägg sedan försvann det! Jaja, bara börja om.

sitter och tittar på "polisstationen". Imorgon ska jag till praktiken. Jag vill inte inte inte inte inte ! Jag orkar inte mer. Idag är andra dagen jag är ledig sedan förra måndagen. har jobbat hela helgen. Suck. Jag är så jävla trött på det. Jag är utmattad och ledsen. Jag gråter mycket. jag känenr mig ensam. Övergiven. jag vill skada mig, men jag har gett mig fan på att inte göra det. Efter de sista 18 stygnen så vill jag aldrig mer sy. Och om jag inte skär mig så djupt så jag behöver sy räknar jag inte det som att skära mig. Jag vet att det är sjukt, men så är det.

Jag orkar inte detta mer. Jag känner mig så himla... hmm.. hittar inget ord för det. Tom? Jag känner mig så himla tom. Samtidigt som att alla känslor väller omkring i mig och fyller mig med stark ångest.
Jag är glad över att jag ska träffa Linnea på fredag. Jag ska vara med henne hela helgen. Det ska bli udnerbart. Jag saknar henne så mycket. <3 Hon är mitt allt, utan henne skulle jag inte leva. Jag vet att det låter "töntigt" och nästan som att jag är förälskad i henne, men icke. Hon är bara världens underbaraste vän.

Idag har mormor och morfar varit här. det har varit jätte mysigt. Sedan kom Sandra. Och mys<3

Nu orkar jag inte skriva mer. Skrev ju länge innan... suck.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0