Tillbakablickar

Hej. Idag mår jag inte alls bra. Jag har varit helt ofocuserad i skolan och är trött och irriterad nu. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Ska åka till Orana idag, men jag orkar inte. Ska på bio ikväll. Alice i underlandet av Tim Burton. Det ser jag i.a.f fram emot. Tänker på psyk mycket, och ibland längtar jag tillbaka dit, till det kravlösa. Men jag har ett annat liv nu. och jag måste fixa detta för om jag misslyckas en enda gång till, då är det kört. Då faller jag igen och då kan jag absolut inte resa mig upp. Det känns just nu som att någon står och slår på mitt bröst. ångesten är jävligt stark. Jag vet inte hur jag ska orka med detta. Men jag måste.

I helgen hände en sak som gör att ångesten är så hög. Men jag vill inte säga vad det är. men jag känner mig inte alls på topp efter det. Situationen går om och om igen i min hjärna och det skapar kaos, Jag ska prata med min terapeut TS om det idag. Se om det lättar lite då. men att prata om saken kommer vara skit jobbigt. Det kommer att bli mycket, mycket, mycket värre. Men det är ju enda lösningen.

nej, nu ska jag pyssla lite, och tänka på annat.


Akut psyk Bup i Halmstad, mitt rum^



PIVA i Kristianstad, min säng (delade rum)^

 
Kläderna på PIVA i Kristianstad, fick ej ha mina egna^

 
Dåligt mående på PIVA^



PIVA i Varberg, mitt rum ^



Återfall ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0