Självhat

Hej. Är äntligen i lägenheten. Trött men vill inte sova. Känenr inte för skola imorgon. Suck!

Mår inte så bra. Är ledsen och har ångest. Vill inte prata med någon, inte träffa någon. Men jag måste ju. jag kan ju inte isolera mig eftersom då komemr jag bara gå tillbaka till hur allting var innan och det pallar jag inte.

idag har jag i.a.f fikat på Sandhems i Vä och sedan var vi på Ecohallen i Fjälkinge. Sedan när man kom hem insåg jag att jag inte hade diskat på ett tag. Så då fick man ställa sig och göra det. Sen plugg plugg plugg. Jag vet inte hur jag ska orka med detta pluggandet. men jag har ju inget annat att göa. jag har ju ingen fritid direkt. Jag har inga vänner här ju. Men det hade varit skönt att inte ha något som måste göras någon gång. Så att man kan göra något annat utan att tänka "Jag borde gjort den uppgiften istället". Det är sällan det händer.

Jag känner mig stressad och besviken. Jag vet inte vad besvikelsen komemr ifrån dirket. kanske är jag besviken på mig själv efter det som hände i helgen. Jag borde ha kommit länge än så här. Jag har nog kanske för höga krav på mig. Det som hände var ju ingetning mes skärande eller liknande att göra, det är bara ett jävligt känsligt ämne som jag helst inte pratar med någon om. jag har sbvårt att prata med Terapeuten TS om det, så varför skulle jag skriva det här? Stressen kommer efter allt skolarbete och att aldrig känna mig tillräcklig. Jag hatar mig själv just nu. Jag hatar mig själv så mycket att jag hade kunnat göra något hemskt, men som sagt. jag har ändå kommit en bit och jag tänker inte ge upp så jävla lätt. Tankar är bara tankar. man ska inte lyssna på dem alltid. men när dewt är sånna jobbiga tankar som jag har just nu, då är det jävligt svårt att inte lyssna på dem.D et är som att de går om och om igen i mitt huvud och jag kan inte höra vad någon annan säger. Därför är det jobbigt i skolan nu också. Jag kan inte koncentrera mig pga allt kaos i hjärnan. FAN!

Godnatt männsikor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig

2010-03-08 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0