Förfest och illamående

Hello. Sitter och väntar på besök. Pappa och hans polare ska dyka upp när som helst...
Denna veckan har varit riktigt kass. Så jag bestämde mig för att glömma bort den för en kväll och drack mig piss full igår. Det var najs. Men sedan när jag började nyktra till fick jag så jävla ont i magen och mådde riktigt illa. så jag var tvungen att gå hem.. Och att GÅ hem var läskigt. Helt ensam genom tivoliparken mitt i natten, men I made it home. Var på förfest hemma hos en klasskompis. Det var faktiskt kul, längesedan jag kände den känslan. Som vanligt gjorde jag bort mig. När jag blir osäker och min sociala fobi börjar ta ett fast grepp om mig börjar jag prata om min gamla identitet jag försöker göra mig av med, självskadandet. Men folk frågade faktiskt också. Och jag tycker att folk ska veta, för det är ett soppas stort problem i dagens samhälle och det misstolkas lätt.

Jag orkar inte ens känna efter hur jag mår psykiskt idag, jag ska förtränga det. Och jag tror jag snart ska köpa en pizza, jag börjar bli hungrig.

Have a great saturday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0