Dåliga betyg, dålig Bella

Hej. Skolan idag var sådär. Kändes jobbigt att gå dit, men väl där gick det okej. Jag fick tillbaka två uppgifter. G+ och G+/Vg-.. Jag försöker tänka att det är bra, men jag kan inte hjälpa att jag blir besviken och ledsen. Jag vet att det är bra av mig att jag ens går till skolan, men betygen är mitt sätt att få bekräftelse på att jag är bra. Att jag verkligen kan åtminstone någonting, att jag duger. Och när jag inte får högre än G, då blir jag ledsen och ser det som att jag är dålig dålig dålig dålig dålig dålig. Fast jag borde tänka att det är jag inte alls. jag frågade läraren också vad jag kunde gjort bättre. Och han svarade "Du kunde ju utvecklat mera, jag är faktiskt förvånad, jag hade förväntat mig mycket mer av dig".. FUCK IT

Idag ska jag fika med Daria sedan på Xtra Vaganza möte. Ska gå ner i vikt! Tjoho.. =)

Nu måste jag gå. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0