Tom men full

Hej. Jag mår så himla dåligt. Jag vill leta fram ett vasst föremål och göra någonting riktigt dåligt. Och jag vill ta en överdos, jag vill slippa tänka, slippa känna. Inget spelar någon roll för jag fungerar inte i.af. Jag vet inte vad jag ska göra med all min ångest. Jag vill.. jag vill... Jag vet inte vad jag vill. Jag kan inte se något positivt. Jag kan inte gråta, jag kan inte skratta. jag är nollställd. Nollställd med ångest. Tom men full. Trött men Pigg. Ledsen och arg. Ledsen. Ledsen. Ledsen. Ledsen. Ledsen!

Jag måste försöka andas. IN- UT- IN- UT.. men det blir väldigt fort inutinutinutinutinut isället. GAAAAH

okej, fokusera på något annat. Mamma kommer nästa vecka. Mamma kommer nästa vecka. Det ska bli kul, eller hur Bella? ELLER HUR? Ja, visst. Jag får försöka hålla fast vid någonting. Något bättre. Något lätt. Men jag kan inte hitta något att hålla fast vid.

Cigg. Måste ta en cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0