Sluta skrika och skjuta!

Hej. Sorry för förra inlägget. Mådde jätte kasst. Inte så bra nu heller egentligen. jag vill skada mig. jag har haft riktigt svårt att hålla mig borta på senaste tiden, men på något sätt har jag faktiskt lyckats göra dte ändå.
Sitter och väntar på att personal ska komma så vi ska laga mat och äta. Känner egentligen inte alls för det. men det är bara att göra det, jag är ju tvungen.

Annars deppar jag med KENT (!), inte min typ av musiksmak men på nått vis blev det dem i.a.f idag. Suck.
Kevlarsjäl också, den är ju uppiggande! Haha.

Har egentligen massa att göra idag. Jag ska plugga. emn min motivation är någon helt annastans just nu. Jag kan inte hitta tillbaka till den. Speciellt inte när uppstasen ska handla om hjärtsvikt. Men men, jag måste verkligen ta tag i det. men det är aldrig fred i mitt huvud. Alltid detta jävla krig som stör mig när jag behöver vara koncentrerad. Kan inte dem sluta skjuta med kanoner? Kan de sluta skrika någon gång långt där inne i mitt onda huvud? jag orkar inte med det! Ge mig ett skyddsrum.

Jaja, jag vet inte mer vad jag ska skriva. jag har inte alls mycket tid på mig. jag ska lägga upp några bilder på lilla mig också. (Lilla och lilla, enligt min åsikt som jag känner just nu är jag FET)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0