Skådespeleri

Hello. Sitter efter en lång dag i soffan med mamma som äntligen har kommit! Tittar på den nya serien som heter "Solsidan", faktiskt jävligt rolig. Tragikomisk.
Skolan idag var inte lätt. Jag fattade ingenting och ångesten var hög. Jag var nära att brista ut i gråt flera gånger, men på något sätt finns leendet alltid på mina läppar, och som tur är, är det det människor lägger märke till. Inte sorgen och det svarta i ögonen. Som Therese sa till mig och mamma på samtalet igår "Bella är ju extremt bra på att luras, på att spela ett j*vla skådespel så hon ser glad ut fast hon mår riktigt dåligt." Det stämmer. Och väldigt ofta är det bra att kunna göra det. Att ha förmågan att spela, att lura folk.

Jag träffade också Daria i onsdags. Det känder bra. Jag är fortfarande riktigt jävla osäker, men jag försöker tänka och framför allt känna efter hur jag känner. men det är svårt. På kärleksplanet är jag ovan, jag har inte riktigt utforskat den biten än. Men det är ju det jag ska göra nu. Tror jag. men jag vet inte om jag är redo för ett jätte seriöst förhållande. Jag vet inte riktigt.

Nu måste jag gå. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0