Riktigt jävla ledsen!!!

Jag har inte mått så här dåligt på länge. Jag är trött och ledsen. Har inte haft samtal på 1 månad. Mycket som hänt sedan dess.. Jag har gråtit och gråtit idag. Sedan så är Linnea inlagd och hon har fått besked om att hon inte får ha kvar platsen här på Orana. Så de ska tvinga hem henne nästa lördag. Det är så jävla taskigt. Mot henne. Man kan inte bara avbryta en behandling sådär.

Sedan kommer jag att känna mig så jävla ensam. Mer ensam än vad jag någonsin har kännt mig tidigare. Jag vet att det inte är så långt till Helsingborg. Men jag vet att vi ändå inte kommer träffas så jätte ofta. Jag älskar ju henne över allt annat och saknar henne efter bara ett dygn. Så ska hon flytta.
Sedan är det jobbigt med lägenheten också. att vara ensam så mycket. Sedan börjar jag skolan också. Heltid. jag har inte gått i skolan sedan jag gick i 9:an. Och det är ju flera årsedan. Hur fan ska jag klara det? Jag orkar inte tänka på allt detta egentligen. men det går inte ur mitt huvud. jag vet inte vad fan jag ska göra med alla känslor. Jag ska ha samtal imorgon med TS men jag kommer aldrig kunna sova med alla dessa tankar som tar över min hjärna och får den att gå på högvarv. Jag.. jag.. Det finns knappt ord för vad jag känner just nu.
Men imorgon ska jag dricka massor av öl och försöka glömma. Jag vill bara bli full. annars vet jag inte hur jag ska få bort alla tankar och känslor. Om jag inte dricker snart komemr jag att skära mig eller göra något ännu värre, och det vill jag ju egentligen inte. JAG VILL BARA BLI AV MED ALLA MINA KÄNSLOR OCH TANKAR. SNÄLLA!

Allting är bara förjävligt. Jag vill dö. (Det är inte samma sak som att man kommer att göra ett självmordsförsök). Jag orkar bara inte med det och jag har fan all rätt att vilja dö. men jag tänker inte dö. Jag vill försöka fast min motivation till deet är helt bortblåst.

Sen är det allt detta med Daria. Jag tycker om henne. Jätte mycket. Men jag vet inte om jag vill börja med en relation. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag borde prata med henne. jag vill fortsätta träffa henne men jag vet inte om jag vill att det ska bli seriöst. Jag känenr mig vilse. Gillar jag henne på det sättet på riktigt eller är det för att hon gillar mig på det sättet? jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vill bli inlagd. Jag är lite rädd för mig själv. jag vill ligga i en säng och stirra in i väggen fullproppad med benzo och inte känna någonting. Men jag kan inte nu. jag måste försöka mer. Men hur?

Suck. Godnatt people.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vad tråkigt att L inte får avtalet förlängt. Tycker det är hemskt att placerarna bara avbryter mitt i en behandling sådär, det är verkligen till att förstöra för människor. Kram till dig!

2010-01-08 @ 19:48:32
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hoppas det går bra i skolan idag! För du börjar väl idag? Kram

2010-01-11 @ 09:56:02
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0