Kallt och Meningslöst, Ledsamt och Trist

hello. Sitter på tåget ifrån helsingborg. Jag har varit tvungen att byta här. Men det var bra för då kunde jag träffa Linnea. :) Gud vad jag har saknat henne. Jag har i.a.f varir hemma i en vecka. Det har varit skönt. Att glömma skolarbetet lite grann. Ikväll ska jag ut med en klasskompis och ta nårra öl. Det ska bli skönt det också. Jag mår ju inte så bra just nu. Jag vet inte varför men jag börjar gråta hela hela hela tiden. helt utan anledning. När jag läser dödannonserna i tidningen på folk jag inte ens känner. >.< Drygt.

Jag tog bort stygnen i onsdag. det var en sjuksköterske elev. Hahahaha, han var så söt. han var klumpig och nervös. Jag tror han inte riktigt visste vad han skulle säga när jag hade gjort skadan själv. Men det tog han nästan 30 minuter (!!) att ta bort de jävla stygnen. Nu är det fint och läkt. Nästan i.a.f. Men jag har ett jävla sug på att göra mer. men jag får inte. Jag vill nog inte egentligen heller. Jag är bara trött på alltihop. Jag vet inte hur jag ska orka. Jag vill ta en överdos. Men vad skulle det vara bra för egentligen? jag vill ju inte dö. Men jag vill göra något så jag känenr att jag lever. För just nu känns det inte så. jag känner mig som ett vandrande lik. Jag orkar fan inte mer. Men jag måste klara det. Snart är det sommar och jag och mamma har beställt biljetter till england. Den 15 juni-4 Juli är vi borta.. Det känns också skönt. Sedan vet jag ju att Det bara är en månad kvar till påsklov, sedan 2 veckor till praktik, sedan 2 veckor till efter praktiken sedan är det slut. Så det går fort.

Nästa helg komemr kanske pappa och hans kompis. Men jag försöker att inte ha förväntningar för jag orkar inte bli besviken.
Sedan ska jag antagligen gå på bio med Sandra nästa helg. (På fredagen). Alice i Underlandet. Känns kul.

"Nästa station KLIPPAN, KLIPPAN"...
En timme kvar. Suck.

Jaja, nu ska jag se den "riktiga" Alice i Underlandet. Disneys version. Ha det bra ikväll!

Jag älskar Linnea. Jag saknar henne så det gör ont. Hon är liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0