GJ & GNÅ

God fucking jul och gott nytt år. Imorgon är det år 2011.. Fan vad det går fort. Jag vill inte att det ska gå så fort. Jag har haft ett av de bästa åren och det vet jag. Vad som kommer i framtiden vet jag dock inte. Och det skrämmer mig. Riktigt mycket. Jag vill kunna se framtiden. suck, en omöjlig önskning.

Just nu sitter jag i Helsingborg. Jag kom igår. jag har varit i Varberg i en vecka.. Det var skönt, men jag var så arg och sur hela tiden. Jag vet inte varför och jag kunde inte alls styra det. Kändes lite smått jobbigt faktiskt och det gjorde även mamma ledsen. Men det är skit samma såhär i efterhand. Just nu mår jag ganska bra.. Sitter och väntar på att min underbara pojkvän Robert ska komma hem. Ja, väntar och väntar.. Jag sitter ju här och fördriver tiden. Jag har dock lite ångest.. Jag har ätit som satan hela julen- choklad, godis, ris ála malta, och mat, massor av mat. Och jag känner mig så jääävla tjock. Jag vill inte inte inte inte känna såhär. Det känns.. bara bajs. Jag måste börja banta igen. jag ska ner på 60 kg! Sedan 55! Men jag tar 60 kg först.. Jag har lagt upp en matplan inför när jag börjar skolan.. Jag ska bara äta buljong, tonfisk och knäckebröd. och inte alls allt på samma gång. Utan ena dagen bara buljong, andra bara knäckebröd mm.. sedan ut och gå. En jävla massa. Sedan tänkte jag INTE äta vad jag vill på helgen som jag gör nu, utan verkligen hålla denna dieten strikt. =)

Nu pallar jag ej skriva mer, good bye stars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0