Ilska och förbud

Just nu är jag förbannad! Jag är så jävla trött på att vara begränsad. Jag är 18 år men jag får inte se vad jag vill på TV. Så jävla fucking irriterande. På Tv idag är det "The Shining"  och en viss personal tyckte att den skulle vara "för hemsk" fast alla som är här just nu är över 20 år! (Förutom en tjej som är 14 men hon är nästan helt blind).. I flera år har jag inte fått se vad jag vill på TV på grund av att jag varit inlagd eller på behandlingshem. Jag vill flytta till utsluss nu! Jag känner att jag är klar här. Jag är så trött på denna jävla skiten. Jag vill göra som jag vill! Jag vill kunna se på TV. Det är så fjantigt av dem. Jag blir galen. och jag går in för mycket i känslan...

Jag har i.a.f varit på praktiken idag. Det var helt okej. Jag var dock trött.. Men jag orkar inte skriva mer nu. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0