Ett oälskat fel.

God morgon. helsike vad trött jag är. Jag vaknade för drygt 1 timme sedan. Fast jag hade kunnat sova till 11 idag. Jag sover så dåligt. mina gossedjur ligger inte i min säng, utan på golvet i rummer, madrassen har glidit ner, och underlakanet har krullat ihop sig och lagt sig på golvet. Jag sover nog ganska oroligt. Jag vaknar av att jag är våt i sängen av svett. Detta tar nog ganska mycket energi. Jag sover piss dåligt och jag är aldrig utvilad, jag gör mycket på dagarna mm..  It's a hard life..

Jag känner mig så himla ledsen. Jag vet inte varför. men allting känns bara fel. FEL. jag känner mig fel.
Ge mig en käftsmäll jag är fel.
Allting jag gör känns så jävla misslyckat. Jag kan aldrig göra något rätt, jag kan verkligen inte det. Jag är bara så jävla äcklig, ful, fet, horig, fittig, värdelös, misslyckad. Inte konstigt att ingen tycker om mig. Att jag känner mig ensam och utanför. För vem fan vill vara med en sådan som jag? Jag förstår att människor tar avstånd från mig. Jag kommer aldrig att bli något bra. jag kommer alltid att vara så här. Jag kommer alltid vara något oälskat.

Nu måste jag röka. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0