Bildbevis och sjukgymnastik

hej. Idag är jag frisk! Tjoho. Fast jag är fortfarande väldigt trött i kroppen. Jag har städat idag. det gjorde mig ganska utmattad. men det är ju skönt att ha det gjort.
Har precis kollat på bilder som min vän Tiger har tagit på mig och min vän Karin. De är väldigt fina.- Hade tänkt göra dem i svart/vitt. jag älskar svart/vitt. Men dem är jätte fina i färg också. Tack Tiger om du läser detta <3!

Mitt rum är i.a.f väl städat nu. Det såg ut som fan själv innan.
Just nu är det faktiskt ganska okej. jag är ju trött som sagt. Har lite tråkigt. Gjorde bilderna svart vita, ska lägga upp några här tror jag. Så får ni se dem.
jag ska i.a.f tatuera mig nästa vecka. Jag är lite nervös. Hoppas att det inte gör jätte ont. Jag frågade en personal på BUP om det gjorde ont och tatuera sig. han svarade "Du, du skär dig. Det måste ju göra ondare" men nedlåtande ton. Hahaha. Nu i efterhand kan jag skratta åt det. men han borde väl för fan fatta att det inte är samma sak. När man skär sig gör det inte ont. inte ont alls. Det är egentligen ganska konstigt.. Men det känns faktiskt inte så mycket. Jag har hållt upp väldigt länge nu med skärandet. Och det är väl ganska bra. Men det känns konstigt också. jag menar, jag har gjort sådnt i flera flera år. och helt plötsligt har jag slutat. Men man kan inte säga att jag har slutat för det har jag inte. men jag håller upp. Jag har varit ganska sugen i några veckor nu. Men jag har lyckats stå emot på något jävla vänster. Vilket är bra antar jag. Undrar hur länge det kommer hålla..

Jag har inte så mycket mer att skriva idag. Jag måste åka till Tollarp och köpa cigg. Jag har i och försig rulltobak, men jag orkar inte. Jag har blivit lat på det jävla mecket. Suck. Jag får köpa något billigt. Haha, måste berätta. Linnea blev lurad. hon köpte LM och så hade de gått ner 1 krona och kostade bara 39 kronor. Men så var det bara 19 cigg i. Haha. så blev man lite glad att cigg för en gångsskull gick ner i pris.

Jaja. Här kommer bilderna:


Kommentarer
Postat av: tiger

jag läser. och varsågod :)

2009-10-27 @ 18:30:45
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0