Dålig morgon och en outvilad kropp

Hello. Eller ska jag säga godmorgon? Jag kan inte somna om. Har varit vaken ett tag nu. dejag sover så jävla dåligt nu. Jag vet inte varför. Vaknar hela tiden på natten och har svårt att somna. Även med propavanen och stilnocten. Konstigt. Fast ändå inte. Jag har haft dem sen urminnes tridr så min kropp har väl vant sig. jag är trött. och röksugen. Men jag ska vänta med att röka i 20 minuter så har jag sällskap av min bästa vän Linnea som bor i rummet brevid nästan. tillsdess får jag smutta på min pepsi max och skriva här..

Jag är ganska ledsen. Och idag ska jag ha samtal och prata om det. Vilket jag inte alls känner för. Jag orkar inte känns så här mer och det mest effektiva sättet att inte känna så är att inte prata om det och bara ignorera det. Men det funkar inte i längden. Därför måste jag prata om det. men jag vill inte bli mera ledsen. Jag orkar inte känna detta jävla hålet i hjärtat på mig. Det stör mig att jag inte riktigt vet varför jag alltid är ledsen. Och det gör att jag inte går och pratar med någon personal. Och visar upp en fasad som jag genom åren är expert på att visa upp. Det är inte många som ser mig gråta. Kanske har hänt 1-2 gånger jag har gråtit öppet här. På ett behandlingshem. Jag hatar att gråta framför mina terapeuter. jag hatar att visa mig sårbar. Då finns smärtan. Då finns allt jobbigt. Men visar jag inte det, då försvinner det lite grann.. Svår förklarat det där..

jaja, nu ska jag tvinga upp Linnea lite tidigare än vad hon brukar. fast bara 5 minuter.

Nu kommer en till bild på mig som Tiger skickade.. :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0