Snart en tatuerad vaccinerad..

Hej. Sitter och har dåligt samvete över LusseLudd. Jag har inte tagit ur han ur bruen på länge. Jag msåte bli bättre på det. Och jag måste byta i buren snart med. Jag får se om jag honner med det i morgon bítti. Kanske, kanske inte. Imorgon ska jag tatuera mig. Jag är nervös. Men jag tror inte att det kommer att göra så ont. Lägger upp en bild här på hur det blev på lördag eller söndag. (ska ju tillbringa tid med min käre bror och min pappa tors-lör)..

jag orkar inte säga något om allting. hur jag mår osv. Jag är pissed off fortfarande på Therese. Sedan är jag allmänt irriterad och trött. Ledsen och uppgiven med. Kanske mer de sista än arg och irriterad. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra och vad jag ska ta vägen. Men jag har hört rykten om att en lägenhet i stan 8utsluss) håller på att bli ledig. Vi får se vad som händer.

Nu har jag kramp i armen. Vaccinet på svininfluensan åkte in där idag. Så det gör ont att skriva på tangentbordet.
hej, önska mig lycka till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0