Känslokall Terapeut

JAg är så jävla ledsen på min terapeut TS! jag frågade om skjuts till praktiken idag. Hon började typ "Omgivningen uppfattar dig som lat jag går ut med mina hundar och cyklar mm i.a.f.! " mm.. Så blev jag jätte ledsen för att det var helt totalt jävla onödigt och elakt sagt. Så jag gick upp och ringde mamma. Sedan kom TS upp till mig och sa typ att jag betedde mig som en tre åring och jag svarade att jag inte bryr mig om hur jag beter mig, utan att hon gjorde mig jätte ledsen och besviken. jag sa att hon var elak utan anledning. Jag får aldrig någon beröm om jag göra någonting bra. Jag gör bra grejor hela tiden, men det uppmärksammas inte av henne.- Utan bara att jag gör fel hela tiden. Sedan så sa hon att hon inte ville diskutera detta på "den nivån" och gick. Sedan kom hon upp igen. och så satte vi oss och pratade. Hon hgöll fast vid att hon tyckte att jag bara var lat och gjorde grejer för att slippa undan. Att jag var barnslig. En treåring som bara utnyttjar personalen att göra grejor åt mig så jag slipper mm. Jag sa bara att jag tyckte att hon var elak. Riktigt elak och känslokall. då sa hon "Vad gör du här då? Då kan ju du åka någonstans där dem strycker dig över ryggen och bara gör grejor som underlättar för dig så du kan slippa undan" . Så elakt!! Så jag svarade inte. Jag tycker att det var så jävla onödigt av henne att säga så för jag blir bara ledsen och hon skadar mig. Hon hjälper mig inte. Hon hade kunnat säga allt det hon sa mycket bättre. hon var bara så känslokall. Sedan sa jag "Är det nått mer du vill säga?" Då sa hon "Nej" skattar lite på det sättet som att man är dsum i huvudet , sätter isg vid sin dator och säger inte hej då. jag gick därifrån och skrek ner i kudden i mitt rum i 5 minuter, sedan orkade jag inte bry mig längre, satte på mig fasaden och gick ut och rökte med Linnea.
Förtroendet för TS har sjunkigt riktigt mycket idag. Hon sårade mig. Riktigt mycket.

Snart praktik. Tröttsamt, men det ska blir riktigt skönt att komma hörifrån. Jag orkar inte mer. Sedan sa TS också att jag ska få en utslusslägenhet snarast. Så jag kan komma här ifrån. SKÖNT! Slippa denna skiten. Jag kommer ingentinas här på Orana. jag är klar här.

Kanske bilder på halloween kommer snart. Imorgon eller ikväll.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0