irritation med lättnad

Hej. Sitter just nu på mitt rum och är på helt okej humör. Tråkig dag idag. Städa och tvätta.. Men ska på bio ikväll med TL. har k-tid vilket innebär att man åker iväg med en personal och gör något skoj man själv väljer. Så det blir antagligen "En julsaga". eller jag vet att det blir den för jag har redan beställt biljetter. Kanske blir en liten recention senare om jag orkar.
Imorgon är det FEST! Underbart <3 Jag och Linnea ska ut och roa oss. Ska bli kul att göra något äntligen. Sedan blir det "New Moon" på lördag. Det längtar jag med efter. Bara jag och linnea på en av världens bästa böcker som har gjorts film på. Mys <3

Igår fick jag lite ryck och tog ur mitt löshår ur dreadsen. Så nu är det kort kort kort. Men fint. Fast annorlunda. ;)
Känns lite konstigt att ha så kort hår, men jag vänjer mig väl.

Jag saknar bror. Adam. Men det verkar vända för hans otur. läs---> www.adamr.blogg.se

Jaha, vad ska jag mer skriva. Jo, jag har träffat en underbar tjej. hon är jätte roligt och trevlig. Vi ska träffas för första gången den 4:e december. (fick inte ihop det innan).. Hon heter Daria. Träffades på facebook.

Idag jobbar JH. Hon som kommenterade allt det där med maten. jag vill bara slå in hela hennes ansikte. Jag är så jävla förbannad! Och igår var jag riktigt jävla pissed. Jag cyklade från jobbet i ösregn. Var pisseblöt och så hämtar mig personalen 20 min försent. Så där stod jag i regn och blåst. Sedan la sig argheten lite gann och jag lagade mat för jag hade kvällsmaten. men efter kvällsmaten så försvann personalen bara och jag fick plocka bort efter 15 personer. och personalen vet att jag blir jätte stressad av det, men de prioriterar annat. Tydligt. AAAH! Men sedan bad de om förlåtelse..

nej, nu måste jag hänga upp tvätten. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0