Hjärnan i krig

God morgon. Kaos i mitt huvud. Efter att jag skrev i fredags blev det lite självskadebeteende och gråt i mängder. Jag vet inte varför jag var så ledsen. det bara blev så. Jag överreagerade total gällande filmen och sedan rasade allt ihop. Gick ner till JT (min terapeut var här då) och sat att jag hade skurit mig. Sedan la vi om såren och sedan gick JT. Då bröt jag ihop och satt och grät och grät inne i konferensrummet. Så kom en annan personal och vi skulle röka. Men då sa JT till mig att jag beter mig konstigt. Och att jag inte får rätt respons av omgivningen när jag beter mig som jag gör mm.. Jag orkar inte lyssna på det. Jag gjorde ett misstag. Fine. Jag har inte skurit mig på jätte länge. Säkert 2 månader. och då var det inte lika allvarligt som detta. Sedan får man skit för det. det hjälper inte. Jag mådde dåligt efter att jag skurit mig också, just för att jag såg det som ännu ett misslyckande. Jag ångrade mig. Jag sa till och med att jag ångrade mig.
Innan jag skar mig försökte jag prata med JT och TL men ingen hade tid trots att jag sa att jag var arg. Och då kändes det som att de inte brydde sig om mig och att jag inte var lika viktig. För hade det varit någon annan än mig hade de säkert haft tid. Och då tycker inte jag at det är så konstigt att jag tar till metoder som jag är van vid. Äh, nog pratat om detta..

Igår var det Halloween fest på Orana. Det var jätte kul. Jag ska lägga upp bilder senare. Jag var helt gALEN! Jag överdrev typ med pyntningen mm. Men vi glömde marshallerna. Kom jag på nu.. Haha
Nej, nu måste jag klä på mig och gå upp. annars blir det 50 kr avdrag på veckopengen. >.<

hejsvejs i lingonskogen

Kommentarer
Postat av: tiger

och törstigare blev du antar jag ;) ta hand om dig!

2009-11-01 @ 11:30:13
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0