"Dyster kvist" som min mamma kallade mig

hej. Sorry för att jag varit kass på att skriva.. "working 9-5" ;)
nu är Adam i.a.f i nya Zeeland. Allting verkar inte gå som planerat.. Kolla in hans blogg www.adamr.blogg.se

Jag saknar honom, men inte så mycket som jag trodde, men han har ju bara varit borta i mindre än en vecka. idag händer annars inget speciellt. ska gå på bio senare antagligen. Men vet inte om det blir "2012" eller "En julsaga" än. Har inte bestämt mig.
Nästa helg blir det fest. tjoho. Skönt att komma ifrån lite. Så då blir det fullt ös. För jag jobbar fre till 20.00 sedan åka in till stan och festa med Ned och linnea och nårra andra jag inte vet vilka det är. Sedan upp på lördag vid 08.00 för att jobba, sedan till stan igen och äta och gå på bio med Linnea. Tröttsamt, men roligt. Längtar till att se New Moon! Boken var extremt bra. men jag är lite löjlig, jag vill ha det för mig själv. Som när man hittar en artist eller en film som man tycker är bra så vill jag inte att hela världen också ska tycka det. då blir det inte speciellt. I.a.f inte på samma sätt. Men jag får nog vänja mig vid att Twilightsagan får jag dela med mig av. Tråkigt värre..

Det är sådär med mig. min ena terapeut JT är sjukskriven i åt minståne 5 veckor, om inte längre. Så jag får klara mig med TS. Och det blir snart utsluss för mig och då behöver jag verkligen 2 terapeuter. Men det är bara att genomlida helvetet tills JT komemr tillbaka. Det kommer bli tufft som fan, men jag måste försöka. men jag hoppas att utsluss blir snart för jag orkar fan inte stanna kvar här längre. Jag vill ut!.. i världen...
vet inte heller om jag kommer in på skolan till våren. Jag hoppas det. Jag vill bara vara klar med den biten och börja jobba med någonting jag vill jobba med. jag gillar demensboeénde men det är inte vad jag vill. Men jag hoppas jag kommer in. Varbergs kommun har beviljat att jag går i skolan på annan ort i.a.f. så det är ju positivt. Nu hänger det bara på komvux här nere. stor SUCK. kan jag inte bara få brevet där det står att jag komemr in. Jag måste gå in på komvux hemsida och se när det ska komma.
jag är ganska slut körd. Jag är trött konstant och det gör mig dyster. Men jag ska fan ta mig i kragen. Jag ska inte låta det styra mig tillbaka till skiten, för det känns nästan som att jag är på väg dit. Jag gav bort alla vassa grejer till personalen så jag inte kan skada mig själv och jag arbetar med matsituationerna. Skulle ju exponera mig på "The house of Bagels" imorgon med JT men nu blir det ju inte så... Jag gör så gott jag kan i.a.f. Men kan jag inte göra.

jaja, nu får jag sluta skriva. Måste fixa lite. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0