Bror<3

Hej. Sorry att jag inte skrivit men jag har inte riktigt hunnit med. I torsdags tatuerade jag mig, Tjoho! Skit nöjd! nedan kommer en bild. Sedan var pappa och bror (<3) här. Det var helt underbart att träffa Adam. Imorgon åker han. Till Nya Zeeland. I ett år! Jätte sorgligt för mig, men roligt för honom. Ååh vad jag kommer sakna honom! Det var ganska lugnt mellan mig och pappa förutom lite små tjafs som jag blev jätte iiriterad för men som jag bestämde mig för att släppa medans dem vad här. Sen vad det jobb i lördags kväll. Sedan igår var vi och åt pizza och spelade biljard. Det var trevligt. Men jag kände mig ensam. Jag har inga vänner, och jag undrar hur det kommer bli när jag inte har Linnea här konstant. Hon är den enda jag umgås med just nu. Men vi får ta det då. mamma föreslog att jag skulle sätta in en anons i tidningen typ "Hej, jag är en nyinflyttad tjej på 18 år som gärna vill ha några vänner att hänga med".. Eller ska jag rättare sagt skriva "Hej, jag är patetisk, jag har inga vänner så jag får ansöka om det i tidningen för jag är så vidrig att jag inte kan få några annars". Men det var en god tanke av henne. ;)

jaha, imorgon flyttar det in en ny tjej. Emma eller något hette hon. Suck. fick veta det igår. Känns ju kul att få den informationen! Lite i kort varsel, eller vad tycker ni? Men hon flyttar in i.a.f. Inte mycket att göra åt saken. Sedan kommer det en ny tjej och kollar in Orana på fredag, sen kanske hon ska flytta hit. Då blir det fullt hus igen. Men oroa mig inte för det. för jag kommer flytta snart! innan jul i.a.f! Tjena mors vad allt går fort. Men jag kan ina köpa en sådan dära rosa julgran de har på Rusta! Det ska jag fan göra. Skit gött. Alltid velat ha den granen. Men jag är jävligt rädd måste jag säga. Jag vill inte återå till gamla beteénden. Vilket nog är lätt att hamna i. Som tex att bara ligga hemma och isolera mig. Skära mig mera för jag kommer känna mig ensam. Men nu kan jag inte skära mig. jag får inte. Jag jobbar inom vården och jag kan ju inte gå runt med variga sår på armarna. Det gör jag nu, men jag döljer dem ganska väl. Men usch och fy om de hade fått reda på det på jobbet. Vad jag inte hade fått gå dit då. Hälsorisk? Njaa.. (ironi) . Men det är ju bra att jag får ha långärmat på jobbet. Dispans, here I come!

Men här kommer lite bilder (Halloween, jag och älskade bror, tatoo mm.,: See ya!

                 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0