I rather go to hell than shake your hand and wish you well

Hello. Jag har idag varit enbart hemma. Skönt. jag var ju ledig idag. igår var jag hos frisören. Så nu har jag rakat hår på sidorna och blont i mitten. Dreadsen är helt väck. jag saknar dem.. :(.. Men jag vänjer mig väl antar jag.
Det har hänt en rolig grej. Jag har träffat en tjej och vi har börjat dejta. Hon är jätte söt och hennes personlighet är helt underbar. Och vi delar skräckfilm som intresse. ;) Och jag saknar faktiskt hennes umgänge när jag inte träffar henne. undrar om man börjar bli lite förälskad?

Sitter just nu och lyssnar på Bob dylan. Jag tycker det är skön musik när man mår lite dåligt. Jag vet inte varför jag mår som jag gör. jag är bara less på allting. Men jag får väl försöka göra något åt det. Och ska träffa denna tjejen (som heter Daria) på tis så jag lever som på moln fram tills dess i.af... Men mitt dåliga mående är inte väck för det. Jag måste fokusera på någonting.. Sedan har en tjej som jag tyckte jätte mycket om som bodde här flyttat. jag har väl kännt det på mig ett tag för hon har varit inlagd ganska länge, men jag kommer sakna henne jätte mycket. Det är ganska jobbigt.. vi gjorde filmer ihop och hade jätte kul och mysigt. Sedan så är jag bara trött på livet. jag är trött på praktiken. Imorgon ska jag dit igen. Suck. Men det går bra när jag väl är där. jag trivs ju och jag tycker det är jätte kul där och sånt, men det är grejen att ta sig upp på morgonen och dra sig sit. men så har ju min cykel fått punka så jag får skjuts imorgon vilket känns skönt..

jaja, nu ska jag titta på film. Ska försöka vara lite mer aktiv.. men jag vet inte om jag hinner med det. Kram på er!

Bild på mig nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0