Glidslem och min mans lem

Hej. Sitter här och ska snart sova.. trött. Idag har jag varit på ganska gott humör fram tills nu. Jag vet inte varför jag blev lite down. Annars har det inte varit några bra dagar. Sov över hos Daria i fredags. Det var mysigt.. Men har inte hört av henne så mycket efter det och jag har inga pengar på mobilen. Jag får skriva ett meddelande på facebook helt enkelt.

Idag har jag även varit på konsert. Glidslem spelade på barbacka med det sämsta ljudet och hela spelningen var egentligen skit bra om man bortser från ljudet. Kolla in deras Myspace eller sök på dem på Youtube. de är grymt bra. Sedan är det ju för att Linnea är min bästa vän som jag går på konserterna, men det är riktigt kul att se dem för energin och känslan är stark live.

Längtar bara tills på fredag. Då ska jag hem. tjoho. Ska bli riktigt jävla skönt. Jag är så less på detta stället just nu. men 9 dagar är väldigt länge. men jag får väl festa upp dem eller något. Julen är också bara jobbig. Stress och dyrt. Suck. jag vet inte hur jag ska ha råd med julklappar alltså. har ju köpt några men är inte på långa vägar klar. Det är alltid lika svårt varenda jul.

JAG HAR KOMMIT IN PÅ SKOLAN! Så nu ska jag bli undersköterska. Och så tror jag att lägenheten är klar och tom i mellandagrana så det blir egen lägenhet och grejer. vuxenpoäng! men det kommer nog vara jätte jobbigt att plugga på heltid alltså. men det är bara att kämpa sig igenom det, eller hur?

nej, nu börjar jag bli trött.. godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

skickar en kram, och gratulerar än en gång till att du har kommit in på skolan. roligt! :) kram

2009-12-17 @ 11:34:32
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0