Festande och champange

Hallå! Hallå! Bella anropar försvunnen astronaut! ;)
Vet inte riktigt vad jag snackade om igår. Jag var lite väl flummig efter nattmedicinen. Haha.
är just nu i helsingborg. Sitter hemma hos Linnea och väntar på att hon ska duscha håret. Så då tänkte jag att jag sticker in en stund här. Idag är det nyårsafton vilket betyder för min del en hel dels massa festande. Vilket ska bli skit kul. Jag är faktiskt på humör för det trots att det är -10 grader ute. Det blir båt!

Mår helt okej just nu. är ju med min favoritvän och då känner jag mig trygg för jag vet att om något händer så ställer hon upp och vise versa. Nu ska jag nog gå.

HA EN RIKTIGT BRA NYÅRSAFTON ALLIHOPA!

HAPPY NEW YEAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0