Ny frisyr och trött

Just nu sitter jag och äter upp alla mina Fisherman's Friend och funderar på att kanske försöka sova. I helgen har jag varit hemma hos min älskling Staf och det har varit en helt underbar helg. Vi hade bestämt oss för att ha en nykter helg, men vi kom inte så långt med det.. I torsdagskväll var vi nyktra och jag, efter flera veckors alldeles för lite sömn, däckade jävligt tidigt och sov väldigt länge. Gick en del ärenden på stan på fredagen och Staf tittade på fotbollen på kvällen medans jag passade på att plugga. men sen kunde vi inte hålla oss (jag) och plockade fram en dunke med sprit och drack grogg efter grogg. Mums! Så däckade vi vid 05 och vaknade av en jävla telefonoperatör som skulle fixa jacket i hans sovrum.. BLÄ. Igår gjorde vi iordning mitt hår! TJOHO. Nu har jag löshår och ser bara allmänt nice ut.. Staf betalade som den ängeln han är <3

Nu orkar jag inte detta mer utan vill sova. Jag vill bara tillägga att jag mår så jävla bra just nu. Är glad och galen och kär och GaaaaAAAaaHh! Jag vill bara skrika ut hur happy jag är. Så sjukt att sånt kan förändras så himla fort. En del issuse som jag måste jpbba på men det tar jag en gång i taget.
Sov gott.

Bilder på mitt nya hår följer:


Het va? ^^


Lite 80-tals rockstil but I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0