Grekland och tomhet mm

Hej people!
Sitter och är lite småfull just nu. Jag gilalr det! jag skulle egentligen bluggat men det gick sådär alltså. Jag pallar fan inte det just nu. Allt känns skit. faktiskt. Samtifigt dom jag vet att det borde vara bra. Jag har precis spenderat en vecka i Grekland och jag är käare än någonsin i min underbara pojkvän. Men jag vet inte varför jag inte mår bra. Jag känner mig tom samtidigt som jag har massa känslor. Sjukt svårt att förklara. Jag vet inte vart jag ska börja.. om jag ens ska börja. Maten kanske? Jag har ätit somf an heöla veckan i grekland. och nu svälter jag mig själv igen. jag har inte ätit sedan i söndags. känns himla bra. men och jag kan se mina revben igen. Jag vill dock inte ställa mig på vågen. Jag vet att jag har gått upp i vikt. Jag hade sådan himla ångest när jag åt. Det var hemskt. det får mig att inse att det verkligen är ett problem. min teapeut sa att jag nu uppfyller diagnosen ätstörning och att hon inte kan hjälpa mig eftersom jag inte vill. och det är förståeligt.

jag är jävligt ensam. jämt. jag vill bara att någon ska tycka om mig. Men det känns inte så. jag börjar till och med tvivla på om min pojkvän gör det. Jag vet att han antagligen gör det. han är 31 och hade nog inte varit ihop med någon han inte tycker om. men jag får känslor av det hela tiden. Eller så är jag bara paranoid. jag vet inte längre. Allt bara glider ihop och blir ett enda kaos hela tiden och jag vet inte hur länge jag ska orka. Grekland var fint ia.f Hade jävligt nice. Flippade några gånger men inget att berätta. Tog några sobril sedan löste sig det där. Jag hmm.. jag har inget mer att säga. jag blev tom.

Kram på er söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0