Minnesstund

Har en sådan där minnes dag när jag ser tillbaka på hur det var förrut, och det ända jag kan minnas är psyk-tiden. Så jag gör en ny sådan där minnes grej. Hittade min gamla blogg också så jag kunde läsa lite vad jag skrev och tänkte när jag var inlagd där. Det är intressant. Är lite citat nedanför från den. Så sorgligt, så tragiskt. Men det mest tragiska är att mitt mående fortfarande kan vara så. Men inte alls i samma utsträckning, men i.a.f... Just nu är det ganska dåligt får jag säga. Jag har ångest och är mega ledsen. Som tur är så ska jag på festival nästa vecka. SiESTA! Så jag kan supa (vilket jag inte gjort på 7 veckor då!) och glömma. Ska bli underbart. Sedan så är det också slut på praktiken så det ska jag med fira då. Jaja, här kommer lite fler bilder:





Jag och Linnea när vi var inlagda ihop^^




Detta skrev jag i min gamla blogg när jag var inlagd på akut Avdelning 25, Bup, Halmstad:



Lördag 5 April 2008:
"Jag är hemma på permission igen trots att jag rymde från avdelningen. De satte span på stationen i Gbg och poliser letade efter mig på stan. Jagh gick runt på stranden först sedan så gick jag till biblioteket för där vardet varmt och det fanns toaletter där jag kunde skära mig. sedan gick jag runt på stationen å så till biblioteket igen sedan gjorde jag misstaget att gå igenom stan på väg till Nissan, och då kom polisen. Nu har jag tre polishandräckningar på halsen."



Söndag 23 Mars 2008:
"jag kommer aldrig kunna få ut allt jag känner just nu. så jävla mycket känslor att jag tror jag sprängs. Ångest, panik, ledsamhet, skam, skuld, spykänsla och massa annan skit jag inte vet vad det kallas. Jag är så jävla arg också. Jag vill inte tillbaka till det jävla fittstället. Jag vill bara inte. jag klarar det inte. Men jag vet att om jag inte åker tillbaka kommer en polisbil å tvingar in mig i bilen som förra gången å sen får jag inte åka hem på as länge. jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag vill inte tillbaka till avdelningen. jag mår så jävla dåligt där."




Fredag 28 Februari 2008:
"Idag kom min advokat som jag ska inför rättegången med vårdinntyget. Länsrätten måste bestämma om jag ska ha LPT eller inte, och det vill jag inte. Vi pratade om avd jag vill och sånt, men jag tror endå att Håkan vinner det. Men hopaps inte för om jag inte är inne på LPT kan jag faktiskt åka hem, och det skulle vara helt underbart för då kan jag dö. Jag vill så himla gärna dö. Men samtidigt älskar jag alla mina vänenr och allting men jag orkar inte göra vad andra vill längre. Död är MIN vilja och ingen, INGEN ska bestämma över mitt liv." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0