NattmedicinsDimma

Hej. Är fullpoppad med sömnmediciner så vi får se hur detta går.

just nu är det inte så bra. Jag vill bara skära mig. Rejält, brutalt. Jag orkar inte med detta längre. Ångesten smyger sig fram tills den slår ut i som explosion och gör mig liggandes, skskande, gråtandes i min säng. Och jag orkar det inte. Jag orkar fan inte leva. Men jag måste. jag kan inte ge upp så jävla enkelt. Jag vet inte vart jag ska ta mig tilll!!!!


ihfeskgfeskejdfhwakdjfwgwadgjawgsdagdbxcbzczncbxvsdzhfjsgfwiri2ry83q2rw374r8327y3ew89r793w7er86w87687d8wyzcbxhjfgcax<kidsccccccccccccccccccccccccccccccccchujashujdxhuaisdcg<audhszjcgxhsutg

ÅÅÅÅÅÅNNGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTt

Bajs bajs bajs bajs bajs.
Vet inte vad jag ska göra för att klara detta. Vill lägga mig ner och sova men aldrig mer vakna. Hjälp.

Och imorgon, skola. Så då är det bara att hämta det fina smajlet som är gömt någonstans här hemma, och de pigga fräsha ögonen ska också åka på. Sedn kommer man dit i världens toppform. men icke.
Jag hatar att visa upp min fasad. Jag brukar tänka "Alla dem som skrattar där borta, eller när jag skrattar eller jag hör en skratt, då vill jag brista ut i gråt" Men det går inte. Då vet man inte hur man beter sig, då blir man annorlunda.
Helt sjukt att jag klarar av skolan i detta tillståd. HURRAY FOR ME

Kommentarer
Postat av: Thess.

Du är sjukt duktig Bella! Skolan verkar ju vara som gjord för dig, du kan ju en massa saker redan :) Och jag kan faktiskt erkänna att det känns det lite konstigt att läsa om hur dåligt du faktiskt mår, det är så svårt att förstå, och även om man skulle vilja hjälpa så vet jag ju att inga ord i världen skulle kunna ändra på någonting. But still.. Hangin' there buddy! :) Jag tror på dig!

2010-03-11 @ 07:48:01
URL: http://lovingmonsters.blogspot.com
Postat av: Daria

Jag tror också på dig.Du klarar det, och någon gång så kommer du få chansen att vara glad och skrattande. Du förtjänar all lycka du kan få! <3

2010-03-11 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0