Första dagen i skolan som en duktig flicka

Första dagen i skolan idag. Läskigt. Men det gick ganska bra ändå. Eller Bra är väl att överdriva, men det var helt okej. Jag skulle prata inför klassen, vilket inte är min starka sida. men det gick ok. Sedan var det kämpigt att ta sig upp i morse, men jag la mobilen långt ifrån mig så jag var tvungen att gå upp för att stänga av larmet. Lite smart.

Mår sådär. Fredags var inget bra alls. drack mycket och allt slutade med att jag skar mig så N ringde Orana som fick köra mig till sjukhuset för såret och sedan till Orana. Kom tillbaka till lägenheten igår. det är skönt men ensamt här. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Bara sitter vid datorn eller tittar på "7th Heaven" som går på TV nu. Haha ;). Mitt favvoprogram.. :P

Borde laga mat, men känns meningslöst för det är ju bara jag som äter det så det känns inte så kul att laga någon mat. Jag får helt enkelt bjuda hit folk på middag. Någon som läser detta kan ju skriva om de vill äta hos mig snart. Skriv vilket dag/tid så ska jag se om jag kan.

Suck, nu ska jag laga mat. Sen testa badkaret.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att de gick bra i skolan idag! :) och måste va skönt att de inte va så lång dag idag!:) Och du, om du vill ha middagsbesök så är de bara å säga till nån dag, så kommer jag mer än gärna! :D Puss gumman<3

2010-01-11 @ 13:03:50
Postat av: Sandra

Oj glömmde skriva namn:P Men de va jag Sandra som skrev den förra kommentaren :P

2010-01-11 @ 13:05:26
Postat av: Cornelia

Time to update, honey! :)

2010-01-16 @ 20:57:59
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0