Kaos och misslyckande

Hello. Allt är bara bajs. Igår så blev allting helt galet och det slutade med 58 stygn på akuten. Jag ångrar mig faktiskt. Jag kommer få jätte mycket skäll av min Terapeut TS. Jag orkar inte det också. jag kom hem vid 04.00 inatt och jag är glad att vi inte har något nu på förmiddagen. Sedan är det prov. Suck. Ikväll kommer orana, det ska bli skönt. Undrar vad vi ska göra. Ska fråga om vi kanske kan gå på bio eller någonting. Det tar tankarna någon annan stans. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hur kan jag vara så dum? DUM DUM DUM DUM DUM!! Jag känner mig så jävla korkad. Och dum. Hora, fitta, misslyckade feta äckel- Bella! 

HJÄLP.
Jag saknar Linnea, Jag saknar Linnea, Jag saknar Linnea..

..Och jag saknar min bror.

Varför tycker ingen om mig? Jag känner mig ensam. och ledsen.

Kommentarer
Postat av: Daria

Jag tycker jättemycket om dig, både som vän och på ett romantiskt sätt. Du är helt underbar, lyssna inte på de där negativa tankarna. Du är värd all lycka i världen och att må bra. Du är fin och ring eller sms:a mig om det är något, jag menar det, om så bara för att snacka skit eller något! <3

2010-02-15 @ 16:11:44
Postat av: Sandra

Du är INGET utav det där du skrev om dig själv! Du är en supertrevlig, go och helt enkelt en helt underbar person! Tänker på dig Bella! Vill så gärna finnas för dig! Hoppas du ber om du skulle behöva hjälp med ngt. Ha det bäst! <3

2010-02-15 @ 23:30:26
URL: http://soonafairy.blogg.se/
Postat av: Cornelia

skickar en kram.

2010-02-17 @ 15:51:45
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0