Vikt och påskångest

Hello. Är hemma i Varberg och efter 2 dagars festande är man lite sliten. Känner mig deppig och ledsen. Ångesten trycker på i bröstet och jag försöker få bort den. Jag har ätit alldelses för mycket idag och det ger mig massa massa massa ångest. Trött på mitt liv också. Jag vill bara dricka mer alkohol för då glömmer jag bort allting. Då lever jag i nuet. Vilket inte alltid är bra. men det är inget bakom inget framför bara nu. Och jag vill vara den som lever i nuet. jag gillar det. Fast jag kan också få redig ångest på fyllan, men det är lättare att ta bort den då.. När man är nykter är det nästan omöjligt att ta bort den. Suck..

Jag ska börja på Xtra Vaganza. Jag kommer leva efter en otroligt tight budget, men jag ska fan klara det. Jag ska gå ner 20 kg! =) Jag vet att det inte kommer göra mig lyckligare, men det känns så. Jag blir nöjd med någonting åtminstone!!

Jag ska blogga om min Xtra Vaganza resa, så jag ska starta en ny blogg. Skriver den här senare så ni kan förlja min viktresa.

glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0