Krassel, hjärnan är lös

Hej. Sitter i sängen och mår skit fysiskt. Ont i huvudet, känner mig svullen i ansiktet och bara trött. Febrig känns det också men jag hade ingen feber. kan inte konsentrera mig på någonting. Inte på att stava rätt heller, så ni får ursäkta om det kanske blir lite fel här å var. jag skriver som allt låter. Hmm..
jag tänker inte gå till praktiken imorgon. Jag orkar inte om jag känner mig så här. men jag behöver verkligen pengarna. jag ska ju tatuera mig den 5 november..

Annars är det inte så mycket mer. Jag kan inte tänka klart på hur allting är. men det är nog inte så bra. Det har ju inte varit detn det senaste i.a.f..

Nu måste jag gå och ha ungdomsmöte. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0