fest med sarkasm om heroinism ;)

Hej. Sitter och är bakfull som fan och lyssnar på kent. jag hemma i Varberg! Tjoho. Jag har festat sen jag kom hit. i å försig bara två dagar, men det har varit trevligt. Ska snart till mammas jobb och besöka. jag älskar ju dementa så det ska bli jätte roligt. jag kommer sakna Lindåsa. (Min praktik som har slutat).

jag mår väl inte jätte bra egentligen heller. Därför det har varit kul att dricka för då mår jag bra även om jag skämt ut mig en del. Men sånt är livet. Jag måste ringa en människa och be om ursäkt. Haha, måste göra det nu förresten.
Haha, jag skojade om jag var heroinist igår, men jag visste inte om han fattade att jag bara skojade för människor kan lätt ta misste på mitt seriösa och mitt sarkastiska tonfall. men han hade fattat att jag skojade. haha. Jaja, jag är i.a.f bjuden på fest hem till honom den 25/12. det ska bli kul. Det var längesedan man var på fest nu. Förrutom igår då, men jag menar blivit bjuden på fest.

Nu ska jag ta något att äta innan jag åker till min mammas jobb. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0