Modell och kärleksakvarell

Hej. Sitter i sängen och är lite små trött med nyduschad.. Idag ska jag inte göra så mycket förutom städning. Det är ganska skönt att bara vara hemma. Det var längesedan nu..
Jag är trött på hela livet och känner mig ganska ledsen faktiskt. Jag vet inte varför. Men jag längtar tills jag ska åka hem nästa vecka. har inte varit hemma på ja.. sen jag startade den här bloggen.. Så det är ett tagsedan.
Sedan längtar jag till fredag. Då ska jag antagligen (om jag får för terapeuten) sova över hos Daria. Det ska bli mysigt. Jag behöver komma ifrån orana lite och jag mår extremt bra i hennes sällskap. Jag tror jag börjar bli förälskad. har inte kännt så här förut för någon. hon är helt underbar. Och igår, då fick jag min första kyss. och hjärtat tog några extra skutt. Men jag är lite rädd för kärleken. Jag vill inte tillåta mig själv till att känna något. Det var Linnea som sa det till mig igår. Hon frågade om jag var kär, och jag kunde inte svara. Då sa hon "Det verkar som att du är rädd för kärlek".. och det har hon nog rätt i. Jag vill inte blir sårad. jag tror det handlar om det..
men jag ska fortsätta träffa Daria och se om det leder till någonting, vilket jag hoppas.

Jag är så besviken på mig själv. jag har inte övningskört på jätte länge. jag måste måste måste ta tag i det igen. men jag har ingen ork eller motivation. men jag ska nog gå in och beställa lite körlektioner nu. För jag måste kämpa. jag har ändå kommit ganska långt. Sedan ska jag ju övningsköra hemma också. jag ska backa runt hörn och fick-parkera. Men men. jag får verköligen försöka ta tag i det..

Härom dagen lekte jag modell för en som bor här som nästan har en fotostudio uppe på sitt rum.. Så här kommer en bild, Hon heter TIGER och är en grym fotograf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0