Good morning StarShine

God morgon. Fan vad jag är trött.. Det går inte snabbt att skriva idag kan jag säga. somnade runt 02 igår, vilket är relativt tidigt om jag tänker på hur det var för några veckorsedan.. sov 1-2 timmar/natt i 3 veckor och var helt galen i huvudet. Väggarna började typ krympa på mig och jag gick som en zombie. Jag var närvarande men inte där. Konstigt att jag klarade av skolan så bra som jag gjorde.

Pratade med Staf igår kväll. Han sa "tycker inte du att jag är tråkig som bara kollar på tv hela tiden?" Och jag svarade "Jo, urtråkigt. Jag hade aldrig kunnat leva så, typ jobba, komma hem och sen glo på tv. Om vi skulle flyttat ihop hade jag fått ha mina egna grejer att göra för ett sånt liv klarar jag inte.." Och han hade inte alls förväntat sig det svaret. Han sa typ "Jaha, men varför är du med mig då om jag är så tråkig? Det fattar jag inte.." Och då blev jag helt nervös.. För det lät typ som att han menade "Varför är du med mig då? Då är det lika bra att vi inte ses mer mm..." Sedan pratade vi om nått annat och la på. Sedan kunde jag inte somna för jag grubblade på vad han hade menat så jag ringde upp efter typ 3 min. Men då skrek han typ i telefonen "jag tittar ju för fan på Idol nu sa jag ju. Lugna dig fem minuter och ring igen!" Då började jag lipa. Sen ringde han upp och så pratade vi lite.. Innan vi la på frågade jag honom om han tyckte jag var jobbig och han sa "nej, men vi har pratat så det räcker nu.. puss hej" ... Jag är bara så rädd för att han ska tycka att jag är jobbig. Att han ska inse hur jag verkligen är. Att jag är värdelös och misslyckad. Jag vill inte att sådana här saker ska hända, att jag ska börja lipa över något som egentligen inte är någonting. Meningslöst. Men jag är så jävla känslig. Jag vill ju att han ska vara kvar hos mig och vilja ha mig för alltid, men vad händer om han upptäcker hur dålig jag är? Jag förstår inte hur han kan tycka om mig. Det går inte in i mitt huvud. Och jag blir så osäker ibland när jag är med honom. När vi festar kan han skämta om så konstiga saker. I fredags sa han "Jag har legat med tre personer efeter att jag blev ihop med dig". Då sa ju jag såklart" vafan? Då kan du dra åt helvete!" och gick, sedan sprang han efter och sa "Gå inte.. jag skämtade ju bara, du behöver inte bli arg". VAFAN tror han? HAHAHAHAAH Jävligt roligt skämt. Det är min största rädsla, att han ska hitta någon som är bättre (och det är ju inte svårt, bara att ta första bästa tjej i närheten). Jag tror att det här med ätstörningen, att den blivit värre, har med att vi blev tillsammans att göra. faktiskt. Inte så att jag skyller på honom, inte alls. Men jag har blivit osäker och inte fattat hur han kan vara ihop med mig. Så jag vill "pleasa" honom och vara bättre, snyggare, smalare. Och när han säger att någon annan är snygg och så vill jag b ara ändra hela mitt utseende till henne. Han har aldrig sagt att någon lite större eller mullig är snygg. Bara om jätte smala tjejer. Då gillar han ju smala tjejer, så då måste jag bli smal. Äh, skit samma.. orkar inte tänka på detta.

Idag är det soc möte. undrar hur det ska gå. Jag ska vara så fin jag kan iaf så han får ett bra intryck av mig. Fast jag tror att han brukar få det om man jämför med hur jag såg ut första gången vi träffades. Tjock, sjukhuskläder, inget smink, fet hy och söndergråtna små ögon. HAHA, jag måste sett ut som en gris. Men nu har jag ändrats och till det bättre. Jaja, vi får se om de vill betala eller inte. De kanske de inte vill. Då får jag leta lägenhet som satan nu då.. Och ringa runt till försäkringskassan mm om bidrag och hejfadderittan. Suck. Nu ska jag göra mig iordning för en bal på slottet ;).

Puss på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0