Impuls

Hej allihopa. En vecka sedan jag skrev.. Har något nytt hänt? Nja, inte precis.

Kände mig jävligt ensam förra måndagen så jag flydde till Helsingborg och till min älskling. Där myste vi mest och sedan åkte jag tillbaka på onsdagen. I fredags åkte jag till helsingborg och hade lovat Staf att laga mat, så det blev potatisgratäng. (som jag såklart också var tvungen att äta av..). Sedan drack jag (vi) några groggar och Poffe (en kompis till Staf) kom förbi så vi spelade spel. Blev redigt full och ramlade runt där i lägenheten. På lördagen gick vi dock upp tidigt och gick till Tropikariet och kollade på djuren. Fina! Apor som hoppade fritt och saker som flög över ens huvud. lite läskigt dock. Haha. På kvällen åkte Staf till en fest och jag begav mig till Linnea för att umgås och bli full. Så där blev vi riktigt fulla också och hade riktigt mysigt. På söndag så kom jag hem till Staf igen och då satt han och drack folköl och spelade poker. Så jag tog en stol och öppnade en 7,0:a cider och slog mig ner. Sedan blev det vin och grogg på det. Så jag var bakfull när jag åkte hem till Kristianstad igen på kvällen. Bussarna hade slutat gå i Kstad så det blev taxi hem. Igår skola och idag skola. Ledig imorgon och det blir en shoppingrunda på stan för att inhandla lite saker till min födelsedag på fredag. Grattis i förväg till mig, 19 år! Tjoho! Not. 19 är en meningslös ålder. Tycker jag. 17 och 19. Trist.

Med maten har det gått sådär. Jag har ätit FÖR mycket. Fyfyfyfyfyfyfyfyfyfy!! Så igår åt jag en liten sallad och idag ska jag bara dricka en buljongtärning, detsamma imorgon. Och på torsdag kommer mamma så hon kommer säkert vilja äta med mig. Men jag ska ljuga och säga att jag redan har ätit och kanske bara ta något litet i så fall. Sedan fyller jag ju som sagt var på fredag och då komemr Staf och Sandra (och kanske kanske Linnea. Hoppas!) och mamma ska laga mat. Lax med fetaost täcke och ris. Så jag måste äta då. Och så blir det väl efterätt också. Tårta elelr nått, men det ska jag inte äta. Fast jag ska bjuda på det. Fast jag komemr säkert ta en liten bit när jag har druckigt lite.

JAG VILL HA ALKOHOL NU! Det är sjukt jobbigt. Har en halv flaska gammalt rödvin hemma och en folköl, men jag komemr aldrig kunna dricka det där vinet. Smakar väl vinäger nu typ. Har en folköl med, men den ska jag nog spara till senare ikväll. Och igår var jag så jävla sugen på att skära mig också. Konstigt. Så jag gick in på hemsidan psyke.org och tittade på bilder på folk som skurit sig. Vilken idiot jag är! Jag blev sååååå sugen. Men jag lyckades hålla mig ifrån det. Det är mest bilder på jätte ytliga sår, men man hittar några djupa också och det var fan som att bara lukta på alkohol men inte ta en klunk om man är ny-nykterist. JOBBIGT. Men som sagt, jag var duktigt som kunde hålla mig ifrån det. Det är så konstigt att jag blev sugen på de. Jag mådde inte jätte dåligt, utan var på ett helt okej humör. Men ändå så kom impulsen. Undrar varför..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0