Det väsnas så mycket i mitt huvud, jag vill bara att det ska vara tyst No.2

Hello. Det var inget positivt inlägg igår. men som sagt, jag var riktigt hög på sömnmedicinen. Minns det inte ens >.<.

Idag har allt varit åt helvete jävla piss. Provet imorse gick riktigt käpp rätt åt skogen. Allting blev fel och ingenting stämde överens med vartannat. Vill bara ge upp skolan. Vill bara kasta runt alla saker i klassrummet, ta sönder rutorna, peka fuck you och bara gå. Gå långt därifrån. Gå in i en annan värld. För som det är just nu vet jag knappt om jag orkar leva. Sedan på Etik och Livsfrågor nu på eftermiddagen brast jag ut i storgråt mitt under lektionstid och fick gå snabbt som attan ut ur klassrummet, ta en cigg och ringa mamma. Vem kom inte då? jodå, vår snälla lärare Rune. Som såklart skulle "lägga sig i". Pinsamt. Men vafan ska jag göra? Det har tagit helt å hållet stopp för mig nu. Jag känner mig så jävla nedgången. Och jag orkar knappt hålla fasaden uppe. Som idag, då brast den. Och jag är besviken för det. Besviken på mig själv. jag kan/vill inte visa mig svag. Vem tycker om en svag, inåtvänd och extremt känslostyrd människa? Men varje gång jag ler ett leende, varje gång jag skrattar dör jag också lite innombords. För det är extremt sällan äkta. Ingenting av skratten, av leendena eller av min sociala kapasitet är äkta. Jag är ett jävla nervvrak! Varför kan jag inte vara som alla andra? Varför måste jag vara en så jävla fet, äcklig, ful, misslyckad HORA! Varför kan jag inte vara någon annan? Jag hatar mig själv. Jag hatar min kropp. Jag hatar mina tankesätt. jag hatar hela jävla fucking mig. Jag är en jävla fitta. Jag förstår inte hur värdelös man kan vara. hur oduglig man kan vara. men tydligen kan någon det. Tydligen jag. det är som att orden går runt runt runt runt runt i mitt huvud och spelas upp om och om och om och om igen. "Din värdelösa hora, du är äcklig, fet misslyckad. Du är oduglig. du är inget annat än en jävla hora. äckliga fitta, fattar du det Bella? Ingen kan tycka om dig" OCH JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA. FÖR SÅ JÄVLA RÄTT MINA TANKAR HAR.

Nu ska jag träffa en personal från Orana. Vi ska ut och äta. Hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig något fruktansvärt och du är inte allt det där negativa du säger att du är.

Det är bara tankar, låt dig inte styras av dem.

Du kan må bättre, satsa på att må bra. Om du måste vara på Orana istället för skolan en tid, så var där. Allt för att du ska må bra. <3

2010-03-12 @ 00:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0