Ensamheten är som syra mot kroppen- frätande

Hello. Jag kommer inte ihåg senast jag skrev, emn om det var innan nyår så kan jag ju berätta att nyår var verkligen ingen hit. Började bra med förfest hos en polare men slutade i misshandel i Danmark. Jag var inte inblandad i misshandeln, men mina polare var. Övervåld från vakterna. Det var helt sjukt, de gjorde ingenting. Så medans jag och några var kvar på båten påväg till sverige såg vi genom fönstret hur våra vänner blev misshandlade. det var jobbigt. Sedan så visste vi ju ingenting vad som hände, så det blev strul. Ringde sverigepolisen men de gjorde ju ingenting. Tillslut fick vi prata med Danska polisen och de sa att de hade anhållits och sedan satt de i häktet i 15 timmar innan de blev släppta.
Ingen rolig natt.
Jag och Linnea ska aldrig mer fira nyår.
Fy fan

Sitter just nu i min lägenhet och ska snart börja laga mat till mig och Daria. Hon komemr hit idag. Det ska bli najs, vi har inte träffats på jätte läänge. Men nu blir det av. Och jag ska laga mat. Men jag kan inte skriva vad för hon kanske läser detta, men det blir inget avancerat.

Jag är lite rädd för att sova här inatt, men det ska nog gå bra hoppas jag. det måste det göra. Vet vet, Daria kanske sover över. Bussarna går ju så sällan. Fast jag har flyttat närmre stan.

Jag mår sådär. är trött och kolalde precis mitt schema som jag ska börja med nästa vecka. Heltid. Suck, suck, suck, suck! men jag ska fan klara det. jag måste klara det!!

Jaja, nu måste jag gå. pusselipussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0