Det väsnas så mycket i mitt huvud, jag vill bara att det ska vara tyst

Hello. Sorry att jag inte har skrivit. Det är skit mycket just nu. Jag har pluggat hur länge som helst idag och varit i skolan i 8 timmar. Men nu är det i.a.f klart. Pjuff! Skönt att ha det över.
Idag har jag blivit matad och tvättad, det var intressant att känna på hur det är från patientens sida.

jag mår inte så bra. Jag känner mig stressad hela tiden och jag är så himla ledsen över detta med Linnea. Hon kommer inte tillbaka är det bestämt och ska få egen lägenhet i helsingborg. Jag hoppas till gudarna att det komemr fungera, men jag är orolig att det kanske inte gör det. bara tiden kan visa mig.
Men det känns vääääldigt ensamt just nu. Jag vill bara skada mig, men samtidigt vill jag inte. Så jag ska göra mitt bästa från att hålla mig borta från sån skit. Sedan har jag inget att se fram emot heller. Och det är något jag måste ha för att kunna överleva den tråkiga vardagen. Suck.
Jag har lite bättre kontakt med klasskompisarna i skolan. Det är svårt, riktigt svårt. men skit samma. jag försöker och jag har kommit fram till att jag nog trivs bäst me de lite äldre eleverna. För de i min ålder har jag ju så svårt för. Det är en del i min problematik. Så jag hade tänkt öva genom att vara med de yngre, för jag behöver det. Men det är ju svårt att gå emot känslan och bla bla, men jag försöker.

Jag är egentligen skit trött, men jag vill inte sova. Jag vet inte vad jag skulle göra annars i och för sig. men men. Jag har färgat håret blått i.a.f Vilket blev en besvikelse eftersom det inte blev som jag ville ha det. men jag har i.a.f gjor det bästa av det med. Jag känner mig som en ultra svensk eftersom i fel ljus så är det gult på sidorna och blå i mitten. Och med min frisyr (som liknar Hitlers!) så kan det kanske misstolkas. men skit samma.

jag orkar inte skriva mer. Det blir nog sängen i.a.f för mig. Godnatt och sov bra allihopa så hoppas jag att det inte dröjer så länge tills jag skriver här igen. Det är dåligt av mig att det ska gå så här lång tid.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0