World War III

Hej. Jag vill bara lägga till en kommentar om det jag skrev igår, med att rika har bättre förutsättningar. Jag menar inte att de mår bättre för det, men de kan skapa någoning som får dem att brinna med hjälp av pengar. Som ger dem en anledning till att leva. Så missförstå mig rätt..

Idag har inte varit en toppen dag alls. jag stgädade imorse sedan åkte jag till jobbet. Sedan när jag kom ehhm (runt 20.30) så hade jag ett samtal med min ena terapeut JT. Det var inget inplanerat samtal, jag mådde bara kasst. Så jag satt och grät i ungefär 1-1,5 timmar och fick ur mig det mesta. Jag gråter ju aldrig inför andra, jag tycker det är så jobbigt, så det blev ännu värre när jag grät framför JT. Sedan rann snoret och det fastnade i min septum piercing och jag tog inte något papper och det var jobbigt för då skämdes jag. Men jag har i.a.f berättat hur jag känner och visat det idag också.. För en gångs skull. jag gillar JT. Jag tycker hon är en jätte duktig terapeut. Men alla tankar som snurrar runt i mitt huvud är inte så lätta att inte lyda. Att försöka gå emot ett worl War III i skallen är fan inte enkelt. Då kan jag lika gärna krypa upp ur min jordkällare och ställa mig i ledet och bli skjuten. Men man får kanske ta den risken.. ? Det känns bara så långt bort att jag ska klara av det. Hur ska jag kunna göra det när jag är totalt övertygad om vad jag tänker. jag vet att alla hatar mig här, att alla tycker att jag är fet, ful, äcklig, värdelös. Och så ska jag försöka gå emot det, strunta i det och inte lyssna på det. Hur ska man lyckas med det när man VET att det är sant. Eller så är det bara jag som övertolkar allting i mitt negativa filter. Alla situationer som finns varje dag, de kan väl inte möjligtvis bara handla om mig. jag ska försöka i.a.f. Att gå emot kriget. Sen om det går åt helvete och det blir giljotinen för min del, ja, det problemet får jag ta då.

Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: tiger

jag vet ingen som hatar dig här :s och jag vet att jag inte gör det. och inte tycker något annat av det negativa du skriver heller. kramar

2009-10-25 @ 11:05:40
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0